Zmiana regulaminu funkcjonowania kart kredytowych dla klientów instytucjonalnych
Szanowny Kliencie,
Od dnia 01.12.2022 r. zmieniamy „Regulamin funkcjonowania kart kredytowych dla klientów instytucjonalnych”.
Zmieniony Regulamin wchodzi w życie:
- z dniem 01.12.2022 r. – dla umów o udzielenie limitu kredytowego i wydanie karty kredytowej dla klientów instytucjonalnych zawieranych od dnia 01.12.2022 r.,
- z dniem 01.01.2023 r. – dla umów o udzielenie limitu kredytowego i wydanie karty kredytowej dla klientów instytucjonalnych zawartych do dnia 30.11.2022 r.
Szczegółowy wykaz zmian w Regulaminie oraz pełna treść nowego Regulaminu znajduje się w poniższych załącznikach oraz dostępna jest w placówkach Banku.
- Jeśli akceptujesz zmiany: nie musisz nic robić – zmiany będą obowiązywały od dnia ich wejścia w życie.
- Jeśli nie zgadzasz się na zmiany:
-
- możesz złożyć oświadczenie o odmowie przyjęcia zmian przed dniem ich wejścia w życie – w sposób określony w regulaminie – będzie to równoznaczne z wypowiedzeniem umowy;
- umowa zostanie rozwiązana z zachowaniem miesięcznego terminu wypowiedzenia - w każdej chwili możesz dokonać spłaty zadłużenia i zrezygnować z karty i limitu kredytu, na zasadach określonych w umowie i regulaminie.