KORONAWIRUS - Zmiana czasu pracy placówek Banku oraz zasady obsługi klientów w placówkach.

Szanowni Państwo,
W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego kraju, dążeniem do zapewnienia bezpieczeństwa klientom i pracownikom Banku oraz koniecznością pozostania wielu naszych pracowników w domu i sprawowania opieki nad dziećmi w efekcie zamknięcia szkół i przedszkoli, zmuszeni jesteśmy od 16.03.2020 r. do odwołania wprowadzić zmiany czasu pracy placówek naszego Banku oraz zasady obsługi klientów w naszych placówkach:

Godziny pracy placówek Banku:

     1) placówki CZYNNE w zmienionych godzinach pracy:

Centrala w Mosinie, 62-050 Mosina, ul. Dworcowa 9 
   Poniedziałek - Piątek: od 9.00 do 15.00 
   tel. 61 8197 700
Oddział w Buku, 64-320 Buk, Plac Przemysława 8 
   Poniedziałek - Piątek: od 9.00 do 15.00 
   tel. 61 814 07 17
Oddział w Puszczykowie, 62-040 Puszczykowo, ul. Rynek 5 
   Poniedziałek - Piątek: od 9.00 do 15.00
   tel. 61 813 32 13
Oddział w Stęszewie, 62-060 Stęszew, ul. Poznańska 5a 
   Poniedziałek - Piątek: od 9.00 do 15.00 
   tel. 61 813 47 86

     2) placówki NIECZYNNE do odwołania:

•  Punkt Obsługi Klientów w Brodnicy (Urząd Gminy w Brodnicy)  
 Punkt Obsługi Klientów w Krośnie (Galeria Familijna w  Krośnie)  
•  Punkt Obsługi Klientów w Mosinie (Urząd Miasta w Mosinie)  
•  Punkt Obsługi Klientów w Puszczykowie (Szpital w Puszczykowie)  
•  Punkt Obsługi Klientów w Żabnie

 

Zasady obsługi klientów w placówkach naszego Banku:

• Ze względów bezpieczeństwa w naszych placówkach może przebywać jednocześnie ograniczona liczba klientów.
• Pracownik Banku będzie wprowadzał Klientów do naszej placówki pojedynczo.
• Prosimy o zachowanie odległości co najmniej 1 metra od pozostałych osób.
• Prosimy nie przychodzić do placówki Banku z dziećmi, osobami starszymi oraz z objawami choroby (kaszel, wysoka temperatura ciała).
• Wypłaty gotówkowe z rachunków powyżej 10.000,00 zł wymagają wcześniejszego awizowania, przy czym 
     - kwota powyżej 10.000 złotych do 100.000 złotych wymaga awizowana w postaci 2 dni roboczych, a wypłata realizowana jest w tej czynnej placówce Banku, w której wcześniej awizowano zamiar wypłaty gotówki,
     - kwota powyżej 100.000 złotych wymaga awizowana w postaci 4 dni roboczych, a wypłata realizowana jest wyłącznie w Centrali Banku w Mosinie.
Transakcje bezgotówkowe na rachunki i z rachunków realizowane są bez ograniczeń (możecie Państwo korzystać z tradycyjnych sesji Elixir i płatności natychmiastowych Express Elixir).
W sprawie kredytów rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny z placówką Banku, celem umówienia wizyty w dogodnym terminie. Zapewniamy, że w tym zakresie pozostajemy dla Państwa w pełnej dyspozycji.
Jednocześnie informujemy, że Bank oczekuje na wytyczne wypracowane przez polski sektor bankowy w zakresie możliwości wsparcia osób i podmiotów dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa.


Ponadto:

• W trosce o zdrowie klientów i pracowników Gospodarczego Banku Spółdzielczego w Mosinie prosimy o ograniczenie bezpośrednich wizyt w placówkach Naszego Banku !
• W związku z rozwojem zagrożenia epidemiologicznego, zachęcamy Państwa do:
     - realizacji transakcji bezgotówkowych (przelewów) z rachunków za pośrednictwem bankowości internetowej, 
     - płacenia kartą lub telefonem w placówkach usługowo-handlowych (w szczególności korzystajmy z funkcji zbliżeniowej),
     - korzystania z szerokiego wyboru płatności mobilnych: BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay  Fitbit Pay
     - korzystania z wypłat gotówki w dostępnych bankomatach. 
• Wszelkie zapytania i wnioski związane z obsługą bankową można kierować do pracowników naszych placówek za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: centrala@gbsmosina.sgb.pl
Nasi pracownicy pozostają również do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00 pod następującymi numerami telefonów:

61 8197 700 – CENTRALA Banku
61 8140 717 – Oddział w Buku
61 8134 786 – Oddział w Stęszewie
61 8133 213 – Oddział w Puszczykowie


Apelujemy do Państwa, u których obserwuje się objawy grypopodobne a w szczególności do tych Państwa, którzy powrócili z terenów objętych podwyższonym ryzykiem zarażenia o rozwagę i rezygnację z wizyt w placówkach Naszego Banku.


Liczymy na Państwa wyrozumiałość i przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą powstać w tej nadzwyczajnej sytuacji.

Zarząd
Gospodarczego Banku Spółdzielczego
w Mosinie