UWAGA! Ważny Komunikat

Szanowni Klienci !

  • Bank nigdy nie wysyła drogą e-mailową linków do stron internetowych Banku, serwisu Banku internetowego czy innych stron mających rzekomo prowadzić weryfikację danych klienta.
    Bank nigdy nie będzie żądał od klienta podania hasła do Banku internetowego, bieżącego wskazania tokena lub kodu SMS do autoryzacji i identyfikacji.
  • E-maile, które mogą przyjść na Państwa skrzynkę pocztową mogą być próbą wyłudzenia danych i w konsekwencji użycia ich w celu dokonania oszukańczej transakcji.
  • Bank nie przyjmuje zleceń transakcji finansowych drogą e-mailową. W związku z tym nie należy wysyłać żadnych dyspozycji finansowych na linki, które mogą się znajdować w odebranej poczcie.
  • W przypadku otrzymania jakichkolwiek informacji od rzekomego banku drogą e-mailową, prosimy o kontakt telefoniczny lub osobisty z pracownikami naszego Banku.

Ponadto:
W przypadku dwukrotnego nieudanego logowania za pomocą hasła z tokena (lub SMS) istnieje realne ryzyko, iż zalogowali się Państwo na stronę „oszustów”. 
W takim przypadku należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem Banku pod numerem telefonu 61 819 77 28 w godzinach pracy Banku.
W przypadku niepokojących incydentów mogących się zdarzyć po godzinie 18:00 prosimy o pilny kontakt następnego dnia roboczego w godzinach 7:00 - 7:30 pod wskazanym numerem telefonu.

Mosina, sierpień 2016 r.