Placówki

mapa powiatów i placówek banku

Społecznik 2.0 – Spółdzielnia pomysłów


Zastrzeganie kart


Banery reklamowe

Do pobrania

REGULAMINY

pdf small Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów indywidualnych w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Mosinie

pdf small Regulamin świadczenia usług w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Mosinie


REKLAMACJE

pdf small Informacja o zasadach składania reklamacji, skarg i wniosków w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Mosinie

pdf small Formularz reklamacji dla klienta indywidualnego

pdf small Formularz reklamacji dla klienta instytucjonalnego

pdf small Formularz reklamacji dotyczący kart

pdf small Formularz skargi, wniosku


BANK INTERNETOWY - CENTRUM USŁUG INTERNETOWYCH

I.    PRZEWODNIK DLA KLIENTA – NOWA BANKOWOŚĆ INTERNETOWA CBP.

  1. DOKUMENTACJA UŻYTKOWNIKA SYSTEMU - OGÓLNA
  2. Miniaplikacja - KONFIGURACJA DOSTĘPU
  3. Miniaplikacja - RACHUNKI
  4. Miniaplikacja - PRZELEWY
  5. Miniaplikacja - PRZEPŁYWY
  6. Miniaplikacja - LOKATY
  7. Miniaplikacja - KREDYTY
  8. Miniaplikacja - DOŁADOWANIA
  9. Miniaplikacja - WIADOMOŚCI
  10. Miniaplikacja - TERMINARZ
  11. Miniaplikacja - RODZINA 500 PLUS
  12. Miniaplikacja - KOSZYK PRZELEWÓW
  13. Miniaplikacja - FILTROWANIE ADRESÓW IP
  14. Instrukcja logowania do CUI za pomocą hasła maskowalnego
  15. Instrukcja logowania do CUI za pomocą tokena

FILMY INSTRUKTAŻOWE - NOWA BANKOWOŚĆ INTERNETOWA CBP

Zachęcamy do zapoznania się z FILMAMI INSTRUKTAŻOWYMI z obsługi poszczególnych aplikacji systemu NOWEJ BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ

4. Miniaplikacja Przelewy def3000 CBP

Kliknij w obrazek, aby przejść do filmów instruktażowych

II.    PRZEWODNIK DLA KLIENTAKLIENT KORPORACYJNY.

  1. INSTRUKCJA GŁÓWNA
  2. SUPLEMENT
  3. IMPORT EKSPORT DANYCH
  4. KONFIGURACJA PRZEGLĄDAREK INTERNETOWYCH
  5. PAKIET BEZPIECZEŃSTWA
  6. INSTRUKCJA OBSŁUGI TOKENA VASCO

III.    ZASTRZEGANIE ŚRODKÓW IDENTYFIKACJI ELEKTRONICZNEJ.

Zastrzeżenia środków identyfikacji elektronicznej można dokonywać:

  1. osobiście w placówce Banku – od poniedziałku do piątku, w godzinach otwarcia placówki,
  2. telefonicznie pod numerami telefonów 61 819 77 08, 61 819 77 28, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00.

IV.    BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI BANKOWYCH W INTERNECIE – PORADNIK ZWIĄZKU BANKÓW POLSKICH.

Zachęcamy do zapoznania się z PORADNIKIEM ZWIĄZKU BANKÓW POLSKICH dotyczącym BEZPIECZEŃSTWA TRANSAKCJI BANKOWYCH W INTERNECIE.

 

Nasza witryna internetowa stosuje pliki cookies. Jeśli chcesz się dowiedzieć do czego one służą - kliknij ten link. Możesz zablokować zapisywanie plików cookies zmieniając ustawienia w swojej przeglądarce. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki na blokowanie zapisu plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie mechanizmu cookies przez naszą witrynę.